Відомість

 результатів поіменного голосування

 депутатів Добрянської сільської ради

 VII скликання 35  сесія сільської ради 20.12.2018.

_________________________________________________________________________________________

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові депутата Добрянської сільської ради

Про затвердження програми економічного та соціального розвитку села на 2019 рік Рішення  35-1

Про сільський бюджет на 2019 рік.

Рішення  35-2

Про затвердження положення про цільовий  фонд сільської ради

Рішення  35-3

Про затвердження штатних розписів по установах сільської ради на 2019 рік

Рішення  35-4

Про встановлення надбавок і доплат до посадового окладу, надання премій та матеріальних допомог сільському голові на 2019 рік.

Рішення  35-5

Про встановлення батьківської плати за харчування дітей у ДНЗ «Ромашка» на 2019 рік.

Рішення  35-6

Про затвердження щомісячного ліміту пального на 2019 рік.

Рішення  35-7

1

Галич Марина Василівна

за

за

за

за

за

за

за

2

Шейко Роман Григорович

за

за

за

за

за

за

за

3

Бойко Ольга Петрівна

утрим.

за

за

за

утрим.

за

за

4

Когут Михайло Петрович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

5

Молодоженя  Вадим Олександрович

відсутній

за

за

за

за

за

за

6

Бойко Лариса Михайлівна

за

за

за

відсутня

відсутня

відсутня

за

7

Кащук Валерій Володимирович

за

за

за

за

за

за

за

8

Польовенко Руслан Андрійович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

9

Загорійчук Світлана Іванівна

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутня –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

10

Ярмоленко Любов Вікторівна

за

за

за

за

за

за

за

11

Колінчак Олександр Іванович

за

за

за

за

за

за

за

12

Колісник Яків Степанович

за

за

за

за

за

за

за

 

7-за

9-за

9-за

8-за

7-за

8-за

9-за

 

1-утрим.

 

 

 

1-утрим.

 

 

 

Відомість

 результатів поіменного голосування

 депутатів Добрянської сільської ради

 VII скликання 35  сесія сільської ради 20.12.2018.

_________________________________________________________________________________________

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові депутата Добрянської сільської ради

Про затвердження сільської програми з відзначення державних та професійних свят, знаменних та пам’ятних дат в історії України, регіону та села на 2019рік.

Рішення  35-8

Про хід виконання програми соціального захисту населення «Турбота» за 2018 рік

Рішення  35-9

Про план роботи Добрянської сільської ради на 2019 рік.

Рішення  35-10

Про програму організації та фінансування громадських робіт для населення у 2019-2020 роках

Рішення  35-11

Про внесення змін до рішення Добрянської сільської ради від 22.06.2018 року № 29-2/VII 

Рішення  35-12

Про включення до переліку земельних ділянок, права оренди на які виставляються на земельні торги

Рішення  35-13

1

Галич Марина Василівна

за

за

за

за

за

за

2

Шейко Роман Григорович

за

за

за

за

за

за

3

Бойко Ольга Петрівна

за

за

за

за

за

утрим.

4

Когут Михайло Петрович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

5

Молодоженя  Вадим Олександрович

за

за

за

за

за

за

6

Бойко Лариса Михайлівна

за

за

за

за

за

за

7

Кащук Валерій Володимирович

за

за

за

за

за

за

8

Польовенко Руслан Андрійович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

9

Загорійчук Світлана Іванівна

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутня –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

10

Ярмоленко Любов Вікторівна

за

за

за

за

за

за

11

Колінчак Олександр Іванович

за

за

за

за

за

за

12

Колісник Яків Степанович

за

за

за

за

за

за

 

9-за

9-за

9-за

9-за

9-за

8-за

 

 

 

 

 

 

1-утрим.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відомість

 результатів поіменного голосування

 депутатів Добрянської сільської ради

 VII скликання 35  сесія сільської ради 20.12.2018.

_________________________________________________________________________________________

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові депутата Добрянської сільської ради

Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку

Рішення  35-14

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою Вец М.О. щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

Рішення  35-15

Про надання дозволу на виготовлення  проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,6000 га. для ведення особистого селянського  господарства розташовану по вул.. Захисників Вітчизни, 54  с. Добра

Рішення  35-16

Про надання дозволу на виготовлення проекту  землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 0,7000 га. для ведення особистого селянського господарства розташовану по вул.. Коцюбинського, б/н  с. Добра

Рішення  35-17

Про надання земельної ділянки на умовах оренди

Рішення  35-18

1

Галич Марина Василівна

за

за

за

за

за

2

Шейко Роман Григорович

за

за

за

за

за

3

Бойко Ольга Петрівна

за

за

за

за

за

4

Когут Михайло Петрович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

5

Молодоженя  Вадим Олександрович

за

за

за

за

за

6

Бойко Лариса Михайлівна

за

за

за

за

за

7

Кащук Валерій Володимирович

за

за

за

за

за

8

Польовенко Руслан Андрійович

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутній –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

9

Загорійчук Світлана Іванівна

-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ- Відсутня –ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-ІІ-

10

Ярмоленко Любов Вікторівна

за

за

за

за

за

11

Колінчак Олександр Іванович

за

за

за

за

за

12

Колісник Яків Степанович

за

за

за

за

за

 

9-за

9-за

9-за

9-за

9-за

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-1/VII

 

Про затвердження програми економічного

і соціального розвитку села на 2019 рік

 

Відповідно до положень Конституції України, Закону України від 23.03.2000 року № 1602-ІІІ «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», керуючись п/п 22 ст. 26 Закону України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР зі змінами та доповненнями «Про місцеве самоврядування в Україні», Добрянська сільська рада

В И Р І Ш И Л А: 

1. Затвердити Програму економічного і соціального розвитку села Добра на 2019 рік . (додається)

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету та фінансів. (Бойко Л.М.).

 

 

Сільський голова                                                  І.В.Баліцький

 

 

Додаток 1

 

Перелік заходів

соціально-економічного розвитку Маньківського району, які заплановані/потребують реалізації у 2019 році

с.Добра   (тис. грн)

 

№ п/п

Конкретний захід, місце впровадження

Обсяг фінансування

Джерела фінансування, тис. грн

Економічний та соціальний ефект

Відповідальні за виконання

Державний бюджет

Обласний бюджет

Місцевий бюджет (районний, сільський, селищний)

Інші джерела

Розвиток освіти

1

Встановлення вікон в школі

20

20

 

 

 

 

 

2

Ремонт будівлі школи

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток охорони здоров’я

1

Ремонт в ФАПі № 1

100

100

 

 

 

 

 

2

Встановлення електоопалення в ФАПі № 2

35

35

 

 

 

 

 

3

Закупівля Кардіографа

20

20

 

 

 

 

 

Розвиток культури

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток житлово-комунального господарства та інфраструктури (дороги, освітлення та ін.)

1

Ремонт доріг (вул.. Нова та пров.Грушевського)

400

400

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші заходи

1

Благоустрій с.Добра

200

200

 

 

 

 

 

2

Розробка генерального плану (ІІІ етап)

25

25

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-2/VII

 

Про сільський бюджет

Добрянської сільської ради

Маньківського району на 2019 рік

 

Відповідно до статтей 76, 77 Бюджетного кодексу України, пункту 23 частини 1 статті 26 та частини 1 статті 61 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Добрянська сільська рада вирішила:

  1. Визначити на 2019 рік:

доходи сільського бюджету у сумі 3 180 022 гривень, у тому числі доходи загального фонду сільського бюджету – 3 127 522 гривень та доходи спеціального фонду сільського бюджету – 52 500 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки сільського бюджету у сумі 3 180 022 гривень, у тому числі видатки загального фонду сільського бюджету – 3 127 522 гривень та видатки спеціального фонду сільського бюджету – 52 500 гривень;

оборотний залишок бюджетних коштів сільського бюджету у розмірі 59 118 гривень, що становить 1,9 відсотків видатків загального фонду сільського бюджету, визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головному розпоряднику сільського бюджету на 2019 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами/підпрограмами згідно з додатком 3 до цього рішення.

 3. Затвердити на 2019 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.

4. Затвердити на 2019 рік розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об'єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об'єктами згідно з додатком 5 до цього рішення.

5. Затвердити розподіл витрат сільського бюджету на реалізацію регіональних програм у сумі 620 720 гривень згідно з додатком 6 до цього рішення.

6. Установити, що у загальному фонді сільського бюджету на 2019 рік:

1) до доходів загального фонду сільського бюджету належать доходи, визначені статтею 69 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтею 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 69 1 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);

2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.

7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету на 2019 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтями 69 1 , 71 та міжбюджетні трансферти з інших місцевих бюджетів;

2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.

8. Визначити на 2019 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками сільського бюджету видатки загального фонду на:

          оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (КЕКВ 2220);

забезпечення продуктами харчування;

оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

поточні трансферти населенню ;

поточні трансферти місцевим бюджетам.

9. Доручити голові сільської ради здійснювати у 2019 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів сільського бюджету  на депозитах з  подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

10. Відповідно до  статтей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету Добрянської сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів сільського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням  до кінця поточного бюджетного періоду.

11. Головному розпоряднику коштів сільського бюджету забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2020 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

4) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

5) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати;

6)  у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання тощо. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

12. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів  перерозподіл видатків бюджету в розрізі економічної та функціональної класифікації та кредитування бюджету, включаючи субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюється за рішенням постійної комісії сільської ради з питань стратегічного розвитку та планування бюджету, фінансів регуляторної політики, з подальшим затвердженням на черговій сесії сільської ради у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 Забороняється без внесення змін до рішення про сільський бюджет збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами сільського бюджету на:

оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

видатки, пов’язані з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами.

13. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2019 року.

14. Додатки №№ 1-6 до цього рішення є його невід'ємною частиною.

15. Рішення підлягає оприлюдненню в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.

16. Відповідно до статті 101 Бюджетного кодексу України  делегувати сільському голові повноваження в процесі виконання місцевого бюджету  заключати договори щодо умов надання субвенції з сільського бюджету та отримання їх з інших місцевих бюджетів.

17. Контроль за виконання цього рішення покласти на Бойко Л.М. - голову постійної комісії з питань стратегічного розвитку та планування, бюджету і фінансів, регуляторної політики Добрянської сільської ради .

 

Сільський голова                                                       І.В.Баліцький

 

                                                                                           ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-3/VII

Про затвердження положення  про

цільовий фонд  сільської ради  на 2018 рік

 

            Згідно  п.25 ч.1 ст.26 Закону України « Про місцеве самоврядування  в Україні», сільська рада 

 

в и р і ш и л а :

 

1. Затвердити положення про цільовий фонд сільської ради    ( додається).

 

2. Рішення  сільської ради  від 22.12.2017 № 25-3/VII «Про затвердження положення   про цільовий фонд  сільської ради» вважати таким, що втратило чинність.

3. Контроль за виконанням  рішення покласти  на постійну  комісію  сільської ради з питань планування бюджету та фінансів  / Бойко Л.М./.

 

Сільський голова                                                     І.В. Баліцький

 

Додаток

  до рішення сільської ради

                                                                від  20.12.2018  № 35 -3/VII

ПОЛОЖЕННЯ

про цільові фонди Добрянської сільської ради на 2019 рік

Згідно  п. 25 ч. 1 ст.26 Закону України « Про місцеве самоврядування  в Україні» , сільська рада може мати цільові фонди ( в тому числі валютні).

Цільові фонди сільської ради  формуються за рахунок :

-  коштів місцевого збору (самооподаткування ) - сума визначена рішенням загальних зборів жителів села;

     - благодійні внесків підприємств та фізичних осіб;

- плати за виготовлення документів по вчиненню нотаріальних дій:

  • складання заповіту – 50 грн.,
  • засвідчення справжності підпису–20 грн.,
  • засвідчення вірності копій документів – до 5 сторінок  - 20 грн., більше 5 сторінок – 50 грн,
  • плати за оформлення довіреностей – 20  грн.;
  • плати за оформлення документів про шлюб – 100 грн.;

Для обліку  коштів цільових фондів  сільської ради  в відділенні  УДКСУ у Маньківському районі  відкритий  спеціальний рахунок.

Пріоритетними напрямками  використання  цільових фондів  є:

  • придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, у тому числі м’який інвентар та обмундирування, виробничого інвентарю та приладдя ( електролічильники, плафони, лампочки, кабель електричний; лопата, сокира; паливно – мастильні матеріали, запасні частини до обладнання) та інше;
  • придбання будівельних матеріалів та інших необхідних речей для благоустрою села;
  • оплата послуг ( крім комунальних) та інших видатків;
  • оплата електроенергії вуличного освітлення;
  • оплата інших електроносіїв;
  • оплата транспортних послуг для перевезення людей (дітей) по території району, пов’язаних з заходами державних та професійних свят, пам’ятних дат в історії України на 2018 рік;

-  проведення заходів, пов’язаних з відзначенням державних свят , знаменних  і пам’ятних дат  та ювілеїв;

  • придбання  канцелярських  товарів, вінків;
  • капітальний ремонт інших об’єктів (Будинку культури, дошкільний навчальний заклад, Обеліску Слави);
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування.

   Не використані  у звітному періоді  кошти вилученню  не підлягають , а переходять на наступний рік.

          Розпорядником цільових фондів є сільський голова. Бухгалтерське супроводження та вирішення питань, пов’язаних із використанням цих коштів, здійснює бухгалтер сільської ради.

    

Секретар сільської ради                                  М. В. Галич

 

 

                                                                                       ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-4/VII

 

Про затвердження штатних

розписів по установах

сільської ради на 2019 рік 

 

     Відповідно до  ст. 88 Бюджетного кодексу України, п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 «Про упорядкування структури  умов праці працівників апарату органів  виконавчої влади,  органів прокуратури, судів та інших органів» та постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2017 року, сільська рада

в и р і ш и л а:

  1. Затвердити штатні розписи по установах сільської ради на 2019 рік

                /додаються/.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування бюджету та фінансів  /Бойко  Л.М./.

                                            

 

Сільський голова                                                І.В. Баліцький

 

 

Штатні розписи по установах  сільської ради на 2019 рік

Кількість штатних посад сільської ради:

  1. Сільський голова                    -   1
  2. Секретар сільської ради        -   1
  3. Головний бухгалтер               -   1
  4. Спеціаліст-землевпорядник  -   1
  5. Діловод                                    -   1
  6. Прибиральниця                      -    1

         службових приміщень   __________

                   Всього:             6

 

Кількість штатних посад групи благоустрою:

  1. Двірник                                     -   1
  2. Робітник по обслуговуванні   -   0,5

_________

                   Всього:             1,5

 

Кількість штатних посад   ДНЗ «Ромашка»

  1. Завідувач ДНЗ                    -   1,0
  2. Вихователь                         -   2,0
  3. Помічник вихователя        -  2,0
  4. Кухар                               -  1,0
  5. Помічник кухара               - 0,5                  
  6. Медична сестра                 -   0,5
  7. Музичний керівник           -   0,25
  8. Кочегар                               -  1,0
  9. Завідуючий господарством  -0,5
  10.  Бухгалтер                    - 0,5

____________

                         Всього:          9,25

 

Кількість штатних посад Будинку культури

  1. Завідуючий  будинку культури             -   1,0
  2. Керівник гуртка                                      -   0,5
  3. Прибиральник службових приміщень  -   0,5

          4.        Кочегар                                                   - 1.0____                                            

                              Всього:        3

 

Кількість штатних посад Красноставського сільського клубу

  1. Завідуючий сільським клубом              _____- 1,0________      

                                              Всього:         1,0

          

           Кількість штатних посад сільської бібліотеки

  1. Завідувач бібліотеки                 -   0,75     

                            Всього:       0,75

 

 

                                                                                        ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-5/VII

Про встановлення надбавок і доплат

до посадового окладу, надання премій та

матеріальних допомог  сільському голові

на 2019  рік

 

         Згідно п. 23 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 21,22 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівникам апарату виконавчої влади, органів  прокуратури, судів та інших органів»,Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2017 року № 353,  Постанови Кабінету України від 27.05.2009 № 504 Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 № 283

 

сільська рада вирішила:

 

  1. Здійснювати у 2019 році преміювання сільського голови в розмірі 50  відсотків посадового окладу відповідно до особистого вкладу в загальні результати роботи та 50 відсотків посадового окладу за інтенсивність, а  також преміювати в розмірі 100 відсотків фонду оплати праці до державних і професійних свят (День Конституції,  День Незалежності,   День органів місцевого самоврядування).

 

  1. Надати сільському голові матеріальну допомогу на оздоровлення в розмірі середньомісячної заробітної плати та допомогу для вирішення соціально-побутових питань в розмірі середньомісячної заробітної плати.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію сільської ради з питань планування бюджету і фінансів (Бойко Л.М.)

 

 

Сільський голова                                              І.В. Баліцький

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-6/VII

 

Про встановлення батьківської плати

за харчування дітей у дошкільному

навчальному закладі «Ромашка»

на 2019 рік

 

Відповідно до п. 6  ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 5 ст. 35 Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету міністрів України  «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних закладів» від 26.08.2002 №1243, наказу Міністерства освіти і науки України  від 21.11.2002 № 667 «Про затвердження  порядку встановлення плати для батьків  за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 №76-VIII,  проаналізувавши роботу дошкільного навчального закладу за минулий рік, сільська рада

                                              в и р і ш и л а:

  1. Встановити  з 1 січня 2019 року батьківську плату за харчування дітей у дошкільному навчальному закладі «Ромашка» в розмірі – 15 грн. 00 коп. (п’ятнадцять гривень 00 коп.) за день, що становить 40 відсотків від вартості харчування на день.
  2. Розмір плати зменшити на 50 відсотків для батьків:
  • у сім’ях яких троє  і більше дітей;
  • діти Чорнобильців
  • діти напівсироти.

 Підставою для зменшення плати є довідка про склад сім’ї або відповідне посвідчення.

  1. Від плати за харчування дитини звільнити батьків, або осіб, які їх замінюють, із сімей, які являються учасниками АТО або мобілізованих, а також дітей сиріт. Підставою для звільнення від плати є довідка учасника АТО або посвідчення учасника бойових дій.
  2. Контроль за виконанням  рішення покласти на постійну комісії  сільської  ради  з питань  планування бюджету та фінансів /Бойко Л.М./.

 

Сільський голова                                              І.В. Баліцький

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-7/VII

 

Про затвердження  щомісячного

ліміту пального на  2019 рік

 

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська  рада  

в и р і ш и л а:

1. Затвердити  щомісячний ліміт пального на 2019 рік для легкового автомобіля  сільської  ради  ВАЗ 210994, реєстраційний номер СА 1565 ВС в розмірі 130 літрів.

  1.         Затвердити щомісячний ліміт бензину на 2019 рік на благоустрій населеного пункту (викошування бур’янів та порізка дрів, для заправлення генераторів) в кількості 40 літрів.

 

3.Контроль за виконанням  рішення покласти на комісію сільської ради з питань планування бюджету  та фінансів (Бойко Л.М.).

 

 

Сільський голова                                              І.В. Баліцький

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ   

 

Рішення

20.12.2018 № 35-8/VII

Про затвердження сільської програми з відзначення

державних та професійних свят, знаменних

та пам’ятних дат в історії України, району та села

на 2019 рік

 

З метою належної організації відзначення в селі державних та професійних свят, знаменних та пам’ятних дат в історії України, району та села,  залучення громадськості до участі в проведенні заходів, належного їх фінансування та згідно п. 22  ч. I ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

 

в и р і ш и л а:

 

  1. Затвердити  сільську програму з відзначення державних та професійних

свят, знаменних та пам’ятних дат в історії України, району та села  на 2019 рік   /додається/.

2.Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

 

 

Сільський голова                                          І.В. Баліцький

 

 

      СІЛЬСЬКА  ПРОГРАМА

з відзначення державних та професійних свят, знаменних та пам’ятних дат

в історії України, району та села на 2019 рік

 

ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

     Сільська програма з відзначення державних та професійних свят, знаменних і пам’ятних дат в історії України, району та села на 2019 рік (далі програма) розроблена з урахуванням завдань, які передбачені Указами Президента України, Заходами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, голови районної державної адміністрації спрямованими на належну організацію відзначення державних та професійних свят,  знаменних дат в історії України, району та села, забезпечення прав громадян на якісну і доступну інформацію щодо історичних подій та пам’ятних дат, створення умов для участі громадян в урочистих та святкових заходах.

      В основу розроблення програми покладено принципи поєднання державних і місцевих інтересів, державної політики щодо патріотичного виховання, вшанування історичної та культурної спадщини українського народу.

               МЕТА І ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ:

- забезпечення конституційних прав громадян на відзначення державних свят та пам’ятних і знаменних дат в історії України, району та села;

  • отримання доступної і якісної інформації про історичні події в Україні, вшанування національних героїв, пам’ятних дат;
  • поліпшення стану патріотичного виховання молоді, збереження і зміцнення національних та культурних традицій українського народу;
  • підвищення ролі і значення та забезпечення відзначення свят, що мають статус міжнародних;
  • популяризація серед населення державних свят і пам’ятних подій.

 

ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМ

            Забезпечення реалізації заходів, визначених програмою здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету.

 

МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ

ТА ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ

Координація заходів, передбачених програмою, покладається на членів виконкому. Контроль за реалізацією заходів, передбачених програмою, здійснюватиметься у межах компетенції виконкомом сільської ради.

               

                 ПРОГНОЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

     Виконання програми дасть змогу поліпшити патріотичне виховання населення, задовольнити належне відзначення історичних подій та дат, вшанування національних героїв, шанобливе ставлення до місць поховань, пам’ятників, меморіалів.

 

 

ПЕРЕЛІК

ДЕРЖАВНИХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ СВЯТ,  ЗНАМЕННИХ  ТА ПАМЯТНИХ  ДАТ

В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, РАЙОНУ ТА СЕЛА  НА 2018 рік

 

 Новий рік - 01 січня ;

 День Соборності України  - 22січня ;

 День Святого Валентина – 14 лютого;

 Міжнародний жіночий  день - 8 березня ;

 Річниця від дня народження  Т.Г.Шевченка - 09 березня ;

 Всесвітній день захисту прав споживачів -15 березня ;

 Всесвітній день працівників культури та аматорів народного мистецтва -23 березня ;

 День довкілля – 18 квітня;

 Міжнародний день пам’яті радіаційний аварій та катастроф -26 квітня;

 День Перемоги –9 травня;

 Міжнародний день захисту дітей – 1 червня ;

 День медичного працівника;

 День  скорботи  та  вшанування  пам’яті жертв війни в Україні-22 червня;

 День Конституції України -28 червня ;

 День молоді ;

 Свято Івана Купала  - 7 липня;

 День Державного Прапора України-23 серпня;

 День Незалежності України  - 24 серпня;

 День знань   - 1 вересня ;

 День партизанської слави України - 22 вересня;

 Всеукраїнський  день бібліотек – 30 вересня;

 Міжнародний день громадян похилого віку. День ветерана – 1 жовтня;

 День працівника  освіти – 2 жовтня;

День захисника України. День українського козацтва – 14 жовтня;

 День працівників сільського господарства  – 20 листопада;

День Гідності та Свободи – 21 листопада;

 День пам’яті жертв голодоморів – 26 листопада;

 Міжнародний день інвалідів - 03 грудня ;

 День місцевого самоврядування – 07 грудня;

 День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській  

 АЕС-14 грудня.

 

Секретар сільської ради                                                                      М.В. Галич        

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                           МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ     ОБЛАСТІ   

 

Рішення

20.12.2018 № 35-9/VII

Про  хід виконання програми

соціального захисту населення

«Турбота» за 2018 рік

 

Заслухавши і обговоривши інформацію сільського голови Баліцького І.В. про хід виконання у 2018 році  програми соціального захисту населення «Турбота» та відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою соціального захисту найменш захищених верств населення  сільська  рада

                                               

в и р і ш и л а:

 

 

  1. Інформацію сільського голови про хід виконання  програми соціального

захисту  населення «Турбота» за 2018 рік  взяти до відому (Додається).

            2. Передбачити у сільському бюджеті кошти для здійснення    фінансування визначених програмою заходів у 2019 році .

3. Контроль за виконанням  рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань планування бюджету та фінансів /Бойко Л.М./.

 

Сільський голова                                                 І.В.Баліцький

 

 

Інформацію сільського голови про хід виконання  програми соціального захисту  населення «Турбота» за 2018 рік

За 2018 рік по програмі соціального захисту населення «Турбота» з бюджету сільської ради було надано допомогу 26 людям на загальну суму 80 тисяч гривень, а саме:

на лікування

Когут  Миколі Олексійовичу – 10 тисяч грн.,

Молодожені Олександру Миколайовичу  – 10 тисяч грн.,

Мовчан Миколі Миколайовичу – 10 тис. грн..,

Денісові Любов Алікандрівні  – 3 тисячі грн..,

Шамрай Тетяні Володимирівні   – 3 тисячі грн..,

Красуленко Клавдії Миколаївні  - 3 тис. грн..,

Найко Яні Василівні на лікування її сина Найко Максима Максимовича – 10 тисяч грн.,

Найко Сергію миколайовичу – 10 тисяч грн..,

Мельник Антоніні Олександрівні – 500 грн..

Поліщук Авксентію Івановичу – 500 грн..

до Дня козацтва (14 жовтня)  – 6 чоловік по 1 тис. гривень ( Безшийко Дмитро Миколайович, Дядьора Олександр Віталійович, Столярчук  Сергій Петрович, Пряжніков Олександр Сергійович, Заболотній Руслан Віталійович, Павлішін Віталій Олександрович)

до Дня ліквідаторів наслідків на ЧАЕС (14 грудня) – 10 чоловік  по 1 тис. грн..

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

      МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ     ОБЛАСТІ   

Рішення

20.12.2018 № 35-10/VII

 

Про  план роботи Добрянської

сільської ради на 2019 рік

 

Згідно п. 7  ч. 1 ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

в и р і ш и л а:

 

       1. Затвердити план роботи Добрянської сільської ради на 2019 рік /додається/.

2.  Контроль за виконання рішення залишаю за собою.

 

Сільський голова                                                 І.В.Баліцький

 

ПЛАН РОБОТИ

Добрянської сільської ради

на 2019 рік

 

I. ПИТАННЯ, ЩО розглядатимуться на сесіях сільської ради:

І КВАРТАЛ
 січень

1. Про  звіт про виконання сільського  бюджету за 2018 рік.

2 . Про хід виконання програми соціального та  економічного розвитку  села  за 2018 рік

  1. Про роботу виконкому за 2018 рік

лютий

1. Про звіт сільського голови.

березень

1Про сільську програму соціального захисту населення на 2019-2020 роки.

ІІ КВАРТАЛ

квітень

1Про роботу виконавчого комітету за  І квартал 2019 року.

2Звіт по виконанню бюджету за  І квартал 2019 року

ІІІ КВАРТАЛ

липень

  1. Про звіт по виконанню  сільського бюджету  за  І півріччя 2019 року
  2.  Про  роботу виконавчого комітету сільської ради  за   І півріччя 2019 року.

 

ІV КВАРТАЛ

жовтень

  1. Про звіт по виконанню сільського  бюджету за 9 місяців 2019 року

  2.  Про підготовку об’єктів соціальної сфери до стабільної роботи в  осінньо-зимовий період  2019-2020 рр.

грудень

1.  Про  сільський  бюджет  на 2020 рік.

  1. Про затвердження штатних розписів по установах сільської ради на 2020рік.

3. Про сільську програму з відзначення державних та професійних свят, знаменних та пам’ятних дат в історії України, району та села  на 2020 рік.

4. Про положення про цільові фонди сільської ради на 2020рік.

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-11/VII

 

Про програму організації та

фінансування громадських робіт

для населення у 2019-2020 роках

 

Відповідно до п. 22 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та керуючись статтею 31 Закону України „Про зайнятість населення” від 05.07.2012, який набрав чинності з 1 січня 2013 року, сільська рада

в и р і ш и л а:

  1. З метою тимчасової зайнятості осіб місцевої територіальної громади затвердити Програму організації та фінансування громадських робіт для населення   на 2019-2020 роки (додається).

           2. При формуванні  бюджету на 2019-2020 роки передбачати кошти на виконання зазначеної Програми в межах видатків, передбачених на фінансування відповідних галузей.

   3. Забезпечити виконання Програми організації та фінансування громадських робіт для населення району на 2019-2020 роки.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Сільський голова                                          І.В. Баліцький

 

 

                                                                                                                                            Додаток

до рішення  сільської ради 

від 20.12.2018 № 35-11/VII 

 

Програма організації та фінансування громадських робіт для населення

на 2019-2020 роки

 

  1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

Протягом 2018 року скористались послугами Маньківського центру зайнятості 14 осіб з числа незайнятого населення.

З метою протидії негативним проявам кризових явищ на ринку праці та зняття напруги серед зазначених верств населення Маньківським центром зайнятості проводилося залучення їх до оплачуваних громадських робіт.

Одним із важливих заходів підтримки цих людей у період вимушеного безробіття та пошуку роботи є залучення їх до участі в громадських роботах – найпростіших роботах, що потребують знань для використання простих завдань, у деяких випадках із використанням ручних інструментів та/або із значними фізичними зусиллями, та кваліфікованих роботах, що потребують кваліфікації та/або досвіду роботи, які організовуються з метою надання додаткової соціальної підтримки та забезпечення тимчасової зайнятості осіб, які шукають роботу.

Протягом 2018 року в оплачуваних громадських роботах взяли участь 4 особи з числа незайнятого населення. Оплата праці 4 осіб протягом 2018 року фінансувалась за кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі – Фонд).

Згідно із Законом України „Про зайнятість населення” від 05.07.2012 № 5067-VI, який набрав чинності з 1 січня 2013 року, фінансування організації громадських робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та коштів Фонду пропорційно рівними частинами у разі участі в таких роботах зареєстрованих безробітних.  

Також, у 2019-2020 роках планується залучення до таких робіт зайнятого населення, а саме учнів та студентів у вільний від навчання час, пенсіонерів, працюючих громадян у вільний від роботи час, інших категорій зайнятого населення.

 

  1. Мета та завдання Програми

Метою Програми є залучення широкого кола жителів села Добра до участі в громадських роботах, що дозволить шляхом їх матеріальної підтримки та адаптації до трудової діяльності знизити соціальну напругу, а також сприятиме вирішенню проблем, пов’язаних з благоустроєм району, ремонтом об’єктів соціальної сфери, доглядом за особами похилого віку тощо.

Основними завданнями Програми є:

  • забезпечення тимчасової зайнятості осіб, які шукають роботу;
  • соціальна підтримка безробітних, в першу чергу тих, хто не може на рівних конкурувати на ринку праці і потребує додаткового соціального захисту;
  • забезпечення додатковим заробітком осіб з числа зайнятого населення;
  • взаємодія органів місцевого самоврядування, Маньківського районного центру зайнятості, роботодавців, інших соціальних партнерів.

 

  1. Обґрунтування шляхів та засобів вирішення проблеми, строки виконання Програми

Засобами вирішення проблеми соціального захисту населення Добрянської сільської ради , на які спрямована Програма, відповідно до Закону України „Про зайнятість населення”, є надання можливості участі в громадських роботах – найпростіших роботах, що потребують знань для використання простих завдань, у деяких випадках із використанням ручних інструментів та/або із значними фізичними зусиллями, та кваліфікованих роботах, що потребують кваліфікації та/або досвіду роботи, які організовуються з метою надання додаткової соціальної підтримки та забезпечення тимчасової зайнятості осіб. Реалізація Програми передбачає взаємодію соціальних партнерів, проведення громадських робіт у роботодавців.

Строк виконання Програми – 2019-2020 роки.

 

  1. Перелік видів громадських робіт
    1. Перелік видів громадських робіт, які можуть фінансуватись за рахунок коштів місцевих бюджетів, Фонду, роботодавців:
  1. Благоустрій населеного пункту (зокрема, роботи із благоустрою на кладовищах).
  2. Роботи по запобіганню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.
  3. Підсобні роботи на будівництві або ремонті об’єктів соціальної сфери (дошкільних закладів освіти, закладів фізичної культури і спорту, культури і мистецтва).
  4. Догляд за одинокими непрацездатними особами, у тому числі особами похилого віку, а також догляд за хворими у закладах охорони здоров’я та допоміжні роботи у дитячих будинках та домах для людей похилого віку.
  5. Проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг.
  6. Інформування населення щодо порядку отримання житлових субсидій та технічної підготовки документації з кур’єрської доставки документів та   запитів.
  7. Інформування населення щодо запобігання порушень громадського   порядку

 

  1. Перелік видів громадських робіт, які можуть фінансуватись за рахунок коштів роботодавців:
  1. Сільськогосподарські роботи,
  2. Роботи у галузі виробництва харчових продуктів.
  3. Інформування населення щодо порядку отримання житлових субсидій та технічної підготовки документації з кур’єрської доставки документів та запитів
  4. Інформування населення щодо запобігання порушень громадського порядку

 

  1. Джерела фінансування Програми

Для забезпечення реалізації Програми передбачаються  кошти відповідного місцевого бюджету, виходячи з його фінансових можливостей .

Обсяги видатків на виконання Програми з місцевого бюджету визначаються з дотриманням бюджетного законодавства та з урахуванням пропозицій районного центру зайнятості та інших соціальних партнерів.

Також до фінансування Програми залучаються кошти:

  • Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
  • роботодавців, для яких виконуються громадські роботи;
  • інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

  1. Заходи щодо виконання Програми організації та фінансування громадських робіт для населення села Добра на 2019-2020 роки

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1

Визначити потреби установ та підприємств комунального комплексу, служб та організацій, що займаються проблемами благоустрою, соціального захисту одиноких осіб та громадян похилого віку, інвалідів праці та війни, закладів медицини, освіти та культури з метою організації громадських робіт

грудень 2018 року

Соціальні партнери районний центр зайнятості, територіальні центри (за згодою), організації Товариства Червоного Хреста України, інші громадські організації (за згодою)

2

Проводити роз’яснювальну роботу щодо соціальної значимості та користі для району і конкретних роботодавців громадських робіт через місцеві засоби масової інформації, семінари, круглі столи тощо

грудень 2018 року-2019-2020 роки

Маньківський районний центр зайнятості,

Орган місцевого самоврядування

3

Забезпечувати оперативне вирішення першочергових організаційних та матеріально-технічних проблем щодо організації та проведення громадських робіт

2019-2020 роки

Орган місцевого самоврядування, Маньківський районний центр зайнятості, керівники залучених комунальних підприємств, установ, організацій, інших  роботодавців (за їх згодою)

4

Керівникам ПОУ, на базі яких будуть проводитись громадські роботи, призначити відповідальних осіб за організацію цих робіт, зокрема, для ведення необхідної документації та своєчасного обміну інформацією з Маньківським районним центром зайнятості, іншими партнерами

2019-2020 роки

керівники залучених комунальних підприємств, установ, організацій, інших  роботодавців (за їх згодою)

5

Надавати консультативно-методичну допомогу з організаційних і нормативно-правових організації громадських робіт

2019-2020 роки

Маньківський районний центр зайнятості

6

Визначити обсяги громадських робіт

2019-2020 роки

Орган місцевого самоврядування, керівники залучених комунальних підприємств, установ, організацій, інших  роботодавців (за їх згодою)

7

Укладати договори про організацію та проведення громадських робіт

2019-2020 роки

Маньківський районний центр зайнятості,  орган місцевого самоврядування,

визначені роботодавці (за їх згодою)

8

Надавати інформацію про вільні робочі місця для проведення громадських робіт Маньківському районному центру зайнятості

2019-2020 роки

керівники залучених комунальних підприємств, установ, організацій, інших  роботодавців (за їх згодою)

9

Виходячи з видів, обсягів, термінів виконання та у межах кошторисних призначень для проведення громадських робіт направляти осіб, які мають бажання брати участь у таких роботах

2019-2020 роки

Маньківський районний центр зайнятості

10

Вирішувати питання своєчасного забезпечення учасників громадських робіт необхідним робочим інвентарем, спецодягом

2019-2020 роки

Орган місцевого самоврядування,

керівники залучених комунальних підприємств, установ, організацій, інших  роботодавців (за їх згодою), Маньківськй районний центр зайнятості

 

  1. Контроль за ходом виконання Програми

Контроль за ходом виконання Програми покладається на виконавчий комітет Добрянської сільської ради та  Маньківський районний  центр зайнятості. Виконавці, зазначені у Програмі, повинні забезпечити виконання затверджених заходів та інформувати про виконання заходів Добрянську сільську раду та Маньківський районний  центр зайнятості та управління праці та соціального захисту населення РДА.

Управління праці та соціального захисту населення РДА надає дані оцінки ефективності Програми, а у випадку невиконання – пояснення причин невиконання.

 

  1. Очікуваний кінцевий результат Програми

 

Виконання Програми дасть змогу знизити соціальну напругу, сприятиме вирішенню проблем, пов’язаних з благоустроєм міста (села, селища, району), ремонтом об’єктів соціальної сфери, доглядом за особами похилого віку тощо.

Результативні показники, що характеризують виконання Програми:

№ з/п

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

2019 рік

2020 рік

1

Кількість безробітних, які будуть перебувати на обліку в районному центрі зайнятості

осіб

Маньківський районний центр зайнятості

 

 

2

Кількість безробітних, які будуть перебувати на обліку в районному центрі зайнятості та будуть залучені до громадських робіт

осіб

Маньківський районний центр зайнятості

 

 

3

Питома вага безробітних-учасників громадських робіт у загальній кількості безробітних, які будуть перебувати на обліку в районному центрі зайнятості

%

Маньківський районний центр зайнятості

 

 

4

Кількість осіб з числа зайнятого населення, які будуть залучені до громадських робіт

осіб

Орган місцевого самоврядування

Маньківський районний центр зайнятості

 

 

 

 

Роботодавці, у яких планується організовувати громадські роботи у 2019-2020 роках для населення села Добра та джерела фінансування

 

№ з/п

Назва роботодавця

Вид робіт

Джерело фінансування

1

Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

Інформування населення щодо порядку отримання житлових субсидій та технічної підготовки документації з кур»єрської доставки документів та запитів.

 

кошти з бюджету

кошти Фонду

1

Орган місцевого самоврядування

 

Інформування населення щодо запобігання порушень громадського порядку

кошти з бюджету

кошти Фонду

1

Орган місцевого самоврядування

 

Благоустрій населеного пункту (зокрема, роботи із благоустрою на кладовищах).

 

кошти з бюджету

кошти Фонду

1

Орган місцевого самоврядування

 

Роботи по запобіганню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха.

 

кошти з бюджету

кошти Фонду

1

Орган місцевого самоврядування

 

Підсобні роботи на будівництві або ремонті об’єктів соціальної сфери (дошкільних закладів освіти, закладів фізичної культури і спорту, культури і мистецтва).

кошти з бюджету

кошти Фонду

 

Секретар сільської ради                                                           М.В. Галич

 

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

     МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-12 /VII

Про внесення змін до рішення

Добрянської  сільської ради

22.06.2018 № 29-2/VII

 

Відповідно до ст. 7, ст. 10, пп. 12.3.1, 12.3.2, 12.3.4, 12.3.7 п. 12.3, пп. 12.4.1, 12.4.3 п. 12.4, п. 12.5 ст. 12 розділу І, ст. 266, 267, 268, 268-1, 269 – 289 розділу ХІІ, ст. 291 – 297 розділу ХІV Податкового кодексу України, постанови КМУ «Про затвердження Типового рішення про встановлення місцевих податків і зборів, Типового положення про оподаткування платою за землю, Типового положення про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», наказу Державного комітету України із земельних ресурсів «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель», п. 24 ст. 26, п.12 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування, сприяння соціально-економічного розвитку територіальної громади сільської ради, сільська рада

 

вирішила:

 

  1. Внести зміни до рішення Добрянської сільської ради від  22.06.2018 року № 29-2/VII, а саме:

                  затвердити додаток 2 в новій редакції /додається/

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію сільської ради з питань планування бюджету і фінансів (Бойко Л.М.)

 

 

Сільський голова                                              І.В. Баліцький

 

Додаток    2

                                                                          до Положення про порядок  обчислення  та

                                                                          сплати  плати за землю

                                                                 

                                                                                

                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                           рішенням Добрянської  сільської  ради

                                                                           від  20 грудня 2018 р. № 35-12/VІІ

       

СТАВКИ
земельного податку1

Ставки  встановлюються  на 2019 рік та вводяться в дію  з 01 січня  2019 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

 

Код області

Код району

Код
згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

71           7123100000           7123182001                            Добрянська сільська рада

Вид цільового призначення земель2

Ставки податку3
(відсотків нормативної грошової оцінки)

за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

для юридичних осіб

для фізичних осіб

01

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.02

Для ведення фермерського господарства4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.03

Для ведення особистого селянського господарства4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.05

Для індивідуального садівництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.06

Для колективного садівництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.07

Для городництва4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби4

1,0

0,5

1,0

0,5

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

1,0

0,5

1,0

0,5

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

1,0

0,5

1,0

0,5

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

1,0

0,5

1,0

0,5

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

1,0

0,5

1,0

0,5

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

1,0

0,5

1,0

0,5

01.14

Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

0,5

1,0

0,5

02

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4

0,05

0,05

0,05

0,05

02.02

Для колективного житлового будівництва4

0,05

0,05

0,05

0,05

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

0,05

0,05

0,05

0,05

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

0,05

0,05

0,05

0,05

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

0,7

0,7

0,7

0,7

02.06

Для колективного гаражного будівництва

0,7

0

0,7

0,7

02.07

Для іншої житлової забудови 

0,05

0,05

0,05

0,05

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

0,05

0,05

0,05

0,05

03

Землі громадської забудови

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

1,0

1,0

1,0

0,5

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

1,0

1,0

1,0

1,0

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

1,5

1,5

1,5

1,5

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

1,0

1,0

1,0

1,0

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

-

-

-

-

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

1,0

1,0

1,0

1,0

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування 

1,0

1,0

1,0

1,0

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4

1,0

1,0

1,0

1,0

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови 

1,5

1,5

1,5

1,5

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,5

1,5

1,5

1,5

04

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

-

-

-

-

04.02

Для збереження та використання природних заповідників4

-

-

-

-

04.03

Для збереження та використання національних природних парків4

-

-

-

-

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів4

-

-

-

-

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

-

-

-

-

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

-

-

-

-

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

-

-

-

-

04.08

Для збереження та використання заказників

-

-

-

-

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

1,0

1,0

1,0

1,0

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

1,0

1,0

1,0

1,0

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

-

-

-

-

05

Землі іншого природоохоронного призначення

06

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4

1,0

1,0

1,0

1,0

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

1,0

1,0

1,0

1,0

06.03

Для інших оздоровчих цілей

1,0

1,0

1,0

1,0

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

1,0

1,0

07

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4

1,0

1,0

1,0

1,0

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4

1,0

1,0

1,0

1,0

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

1,0

1,0

1,0

1,0

07.04

Для колективного дачного будівництва 

1,0

1,0

1,0

1,0

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

1,0

1,0

08

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини 

0,5

0,5

0,5

0,5

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

-

-

-

-

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

0,5

0,5

0,5

0,5

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

0,5

0,5

0,5

0,5

09

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг 

1,0

1,0

1,0

1,0

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

1,0

1,0

1,0

1,0

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

1,0

1,0

10

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

1,0

1,0

1,0

1,0

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

1,0

1,0

1,0

1,0

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

1,0

1,0

1,0

1,0

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і канала

1,0

1,0

1,0

1,0

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

1,0

1,0

1,0

1,0

10.06

Для сінокосіння

1,0

1,0

1,0

1,0

10.07

Для рибогосподарських потреб

1,0

1,0

1,0

1,0

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

1,0

1,0

1,0

1,0

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

1,0

1,0

1,0

1,0

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

1,0

1,0

1,0

1,0

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

-

-

-

-

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

1,0

1,0

11

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами 

3,0

3,0

3,0

3,0

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

3,0

3,0

3,0

3,0

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

3,0

3,0

3,0

3,0

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

3,0

3,0

3,0

3,0

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

3,0

3,0

3,0

12

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

1,0

1,0

1,0

1,0

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту 

-

-

-

-

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту 

-

-

-

-

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4

3,0

3,0

3,0

3,0

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

-

-

-

-

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

-

-

-

-

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

-

-

-

-

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

3,0

3,0

3,0

3,0

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

3,0

3,0

3,0

3,0

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

3,0

3,0

3,0

13

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

3,0

3,0

3,0

3,0

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

1,0

1,0

1,0

1,0

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

3,0

3,0

3,0

3,0

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

3,0

3,0

3,0

14

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій 

3,0

3,0

3,0

3,0

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

3,0

3,0

3,0

3,0

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3,0

3,0

3,0

3,0

15

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4

-

-

-

-

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4

-

-

-

-

15.03

Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4

-

-

-

-

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ4

-

-

-

-

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4

-

-

-

-

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4

-

-

-

-

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4

-

-

-

-

15.08

Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

-

-

-

-

16

Землі запасу

0,5

0,5

0,5

0,5

17

Землі резервного фонду

0,5

0,5

0,5

0,5

18

Землі загального користування4

0,5

0,5

0,5

0,5

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

0,5

0,5

0,5

0,5

 

 

Секретар сільської ради                                           М.В. Галич

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-13 /VII

Про включення до переліку

земельних ділянок, права оренди на які

виставляються на земельні торги

 

Згідно з ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 12, 80, 122, 123, 124, 134, 136 Земельного кодексу України, статтями 51, 85 Водного кодексу України, статті 38, 50 Закону України „Про землеустрій”, Закону України „Про оренду землі”, Закону України „Про Державний земельний кадастр”, Закону України „Про оцінку земель” та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру», Добрянська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

         1. Включити до переліку земельних ділянок комунальної власності, права оренди на які виставляються на земельні торги земельну ділянку орієнтовною площею 1,3 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення в адмінмежах Добрянської сільської ради (в межах населеного пункту) Маньківського району Черкаської області.

2. Надати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності орієнтовною площею 1,3 га для ведення особистого селянського господарства за рахунок земель сільськогосподарського призначення в адмінмежах Добрянської сільської ради (в межах населеного пункту) Маньківського району Черкаської області (для продажу права оренди на конкурентних засадах) та здійснити державну реєстрацію земельної ділянки згідно чинного законодавства України.

3.  Виконавцем земельних торгів обрати ПП «Земекспертцентр».

 

4.  Доручити виконавчому комітету Добрянської сільської ради укласти договір про підготовку лоту до продажу.

5.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову.

 

                 Сільський голова                                               І.В. Баліцький

 

 

 

ДОБРЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МАНЬКІВСЬКОГО  РАЙОНУ    ЧЕРКАСЬКОЇ    ОБЛАСТІ

Рішення

20.12.2018 № 35-14 /VII

 

Про затвердження технічної

документації про нормативну

грошову оцінку

 

Згідно статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Земельного Кодексу України, Закону України «Про оцінку земель», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення (крім земель населених пунктів)», частини 11 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» Добрянська сільська рада 

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити технічну документацію про нормативну грошову оцінку земельної ділянки державної власності площею 6,5000 га для рибогосподарських потреб за рахунок земель водного фонду в адмінмежах Добрянської сільської ради (за межами населеного пункту) Маньківського району Черкаської області.

2. Контроль за виконанням даного рішення покладено на сільського голову.

 

 

 

Сільський голова                                               І.В. Баліцький